Dagen idag:

Hej på er alla hungriga matvrak! Hur mår ni nu när det äntligen är fredag och heeelg?! Jag tänkte bara berätta för er hur dagen har sett ut.

Först så hade vi några lektioner... Sedan gympa då vi joggade runt i ett spår en bit bort från vår skola. Efter det så hade vi två timmars håltimme. Då passade jag ( Vikkan ) och Moa på att gå hem till mej och duscha samt för att äta lite lunch. Kan ni gissa vad vi lagade för något? Pannkakor med linfrön, våran favorit ofc! Snäll som jag är ger jag er receptet på mina och Moas hemlagade pannkakor med linfrön:

2 ägg
2 dl mjöl
4 dl mjölk
+ lite smör vid gräggning/stekning

Vispa ihop allt till en fluffig smet och häll sedan i linfrönen. Linfrönen kan såklart uteslutas med då blir pannkakorna inte lika nyttiga, men vem bryr sej?! Hihi. Smaklig måltid!

+= Gott och nyttigt för magen!



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0